Troubleshooting

Wanneer een camera niet werkt in NetcamViewer Mobile, zijn er een aantal mogelijke oorzaken. Een aantal zaken wat u kunt controleren zijn:

Wordt uw camera ondersteund?
Wanneer u een camera toevoegt, vind u onderaan de detail pagina een knop "Camera Type". Wanneer u hier op tikt krijgt u de standaard ondersteunde camera's te zien. Wordt uw camera niet ondersteund? Dan is het goed mogelijk dat uw camera wel toe te voegen is als "Custom". U dient dan wel het directe pad naar het live-beeld van de camera te weten. Indien u dit niet weet, neemt u dan contact op met onze supportafdeling.

Is de camera online?
Controleer of de camera aan staat en bereikbaar is. Wanneer dit het geval is, probeer dan via Safari op de iPhone de camera te benaderen.

Heeft u het juiste adres van de camera ingevoerd?
Controleer of u in de instellingen van NetcamViewer Mobile, het juiste adres heeft ingevoerd. U hoeft geen "http://" in te voeren, dit wordt automatisch toegevoegd.

Heeft u het juiste gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd?
Controleer of u bij de instellingen de juiste gegevens voor gebruikersnaam en wachtwoord heeft ingevoerd. Vaak zijn gebruikersnamen en wachtwoorden hoofdlettergevoelig.

Mocht de camera na het controleren nog niet werken, neem dan contact met ons op. Vermeld hierbij ook het type camera dat u wilt toevoegen.

on donderdag januari 26 by Super User
Was this helpful?